Friday, September 30, 2016

Dont say that i fall in love to him again ?

Assalammualaikum..

Lama tak menaip blog kan ? Rindu pulak nak buat blog huhuhuhuh .
Hmm hari ni seharian aku nampak muka dia heheheh *siapa tak suka* ye dak ? hehehe . Tapi aku tak boleh nak harap sangat hahaha kang aku lak perasan , tengok-tengok dia dah ada buat hati k, tunang ke kan , karang menangis tak berlagu pulak :') . Btw hari ni mmg seharian nampak muka dia, sejuk lak hati plus mata aku tengok dia. Bukan nak cakap yang aku ni perasan or what ? Tapi aku rasa dia kerap juga pandang aku ? Okeyh nampak tak ayat confident di situ ?Hahahah perasan kejap :p . Tapi aku perasan dia pandang aku, lepas aku pandang dia , dia pandang tempat lain and lagi satu dia suka usik aku dengan benda yang GILA ! hahahaha , btw aku kekadang kecewa, kecik hati la jugak, kenapa dengan 'perempuan' yang lain dia baik dan rapat, siap bagi tumpang kereta . cemburu pun ada, tapi aku mmg pendam abeh la :'(  , love you MR CRUSH H.....

                                                                                                      to my CRUSH


Image result for cute crush cartoon gif

No comments:

Post a Comment